31 d’ag. 2013

PAO DE BANANA




...està vist que la regularitat no és el meu fort, i pel què fa al blog encara menys... De feinaa me'n sobra per tots cantons i dedicar una tarda a cuinar sembla una odisea!! Tot i així, aquest estiu la Joana (una becària portuguesa que va venir d'intercanvi) em va picar per provar de fer alguna de les seves receptes estrella...


I aquí està...el seu famós "Pao de banana"! Apart de plàtans també hi fica gerds i aquests li acaben de donar el seu toc! Té una textura densa però molt gustosa que val la pena tastar!
La llàstima és que ella se'n va tornar a casa abans de poder fer-ho, però espero que se'n pugui fer una idea per les fotos! ;)

24 Eddy Grant - Give me hope Joana.mp3 by Unknown Artist on Grooveshark

Ah Joana! Pel què fa a la cançó...sé que riuràs!! Però no recordó el nom de la que em vas dir :( I sé que aquesta t'encantarà! jajaja! Des d'aquí una abraçada ben forta i que tinguis molta sort! Gràcies per tot!!


Ingredients:
110g de sucre
130g de mantega
2 ous
120ml de llet
250g de farina
1 culleradeta de royal
2 plàtans
gerds (al gust)

Preparació:
Preescalfem el forn a 170ºC.
Batem el sucre amb la mantega fins que s'integren.
Afegim els ous, d'un en un, fins que s'incorporin. Després la llet i per últim la farina amb el royal barrejat.
Afegim els plàtans tallats a petites rodanxes i els gerds. Remenem perquè quedin repartits de manera homogènia però vigilant de no aixafar la fruita.
Emplenem el motlle (engreixat amb mantega i una mica de farina) i enfornem durant 40 minuts aproximadament.

2 comentaris:

  1. Anònim1.9.13

    I love the song! :p ahah
    I haven't tasted but from the pictures I'm sure it was delicious.

    Thank you for everything! :)
    Joana

    ResponElimina
  2. Hola! Fa molt bona cara, a mi m'agrada el de plàtan i em sembla que com dius els gerds li han d'intensificar el gust. M'ho apunto
    Una abraçada

    ResponElimina